1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują artykuł lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Należyta lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezmiernie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego produktu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nowatorskimi ideami na reklamy zewnętrzne
Innowacyjne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak inna z tegoż, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jak dać im wartość, której także nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, by ludzie zauważyli to, jak idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.